INTRODUKTION TIL CASEN
Storstrøms Forsikring (STOFO) er et dansk forsikringsselskab. STOFO søgte en bedre måde at hjælpe kunderne med deres forsikringspolicer. De ønskede at give deres kunder et bedre overblik over deres tilbud og muligheder. De ønskede også at tilbyde dem hurtig hjælp i tilfælde af ulykker.
Løsningen var en native app til iOS og Android, udviklet i Xamarin. Appen indeholder ressourcer (e-mails, telefonnumre, links til websider mv.), som hjælper STOFO's brugere med hurtigt at finde de oplysninger, de har brug for. Et af kravene til appen var, at det skulle være muligt at opdatere disse oplysninger hurtigt, hvis noget blev forældet, uden at brugerne behøvede at opdatere deres app.
VORES ARBEJDE
Primært leveret arbejde
Konceptudvikling, UX- og UI-design samt frontend- og backend-udvikling.
Primære elementer i appen
Faciliteter til at opdatere indhold (tekster, billeder osv.) i appen, uden at brugerne skal opdatere appen via App Store, rutefinder, opkald til vejhjælp i ind- og udland og deling af position, så det er nemt at finde dig på vejen, telefonnumre til alle nødberedskaber i verden, information om forsinket bagage, support ved tyveri og bortkomne dokumenter, support ved sygdom i ind- og udland, assistance ved bilskader og glasskader, instruktioner, information og tips vedrørende forsikring.
Anvendte teknologier
Microsoft Xamarin.Forms, Prism, Azure, Cosmos DB.