SALGSTRAINEE HOS TIBLO
Vi har leveret ydelser til ONLY (Bestseller), Norlys, Microsoft, Danske Idræt (Danske Bank), Anders 'Anden' Matthesen, Udviklings- og Forenklingsstyrelsen (en del af Skatteministeriet), Storstrøms Forsikring, ProTreatment, IHM, HomeBob, PUKY og mange andre, herunder mindre start-ups.
Salg har været en af hjørnestenene i vores vækst. Som salgstrainee vil du være en af drivkræfterne til at sikre denne vækst i fremtiden.
Hvem er Tiblo?
Tiblo er et full-service digitalt bureau, der udvikler skræddersyede digitale produkter og leverer konsulentydelser. Vi er en dansk virksomhed med et internationalt mindset, der tilbyder ydelser i Danmark, Storbritannien, Tyskland, Norge og Sverige. Vores kunder spænder fra solo-iværksættere til små og mellemstore virksomheder (SMV'er), internationale virksomheder og offentlige institutioner.
Hvad får du ud af trainee-forløbet?
Vi forventer ikke, at vores trainees har ekspertise eller erhvervserfaring inden for salg eller nogen af dets domæner. Men det vil være en fordel, hvis du har en vis viden inden for området. Det kan være teoretisk viden, du har fået gennem dit studie, eller det kan være praktisk erfaring. I din tid hos os gennemgår du et skræddersyet forløb. Gennem forløbet får du eftertragtede kompetencer inden for nogle af de salgskanaler, vi bruger eller gerne vil begynde at bruge (kold canvas, mødebooking, mersalg til eksisterende kunder mv.)
Du vil få et stort ansvar og vil blive støttet gennem hele processen. Det forventes, at det arbejde, du udfører, vil have en positiv indflydelse på markedsføringsresultaterne. Denne tilgang sikrer, at du får et stort uddannelsesmæssigt udbytte af den tid, du tilbringer hos os.
Hvis du klarer dig godt i dit trainee-forløb, kan der være muligheder for dig som studentermedhjælper eller fastansat.
Hvor og hvordan skal du arbejde?
Din primære opgave bliver at hjælpe med at sælge vores produkter. Tiblo støtter den nuværende trend med fjernarbejde. I praksis betyder det, at du kan blive vores salgstrainee, uanset hvor i verden du bor. Vi har ingen krav om, at du skal møde op på vores kontor hver dag. Du kan arbejde hjemmefra, fra et kontorfællesskab eller andre steder. Vi foretrækker at mødes fysisk nogle gange i begyndelsen af dit forløb, men det er ikke et obligatorisk krav. Al kommunikation vil ske gennem MS Teams, Zoom, Skype, Slack, Trello osv. Hvis du derimod ønsker at arbejde fysisk på vores kontor, er du meget velkommen til det.
Stillingen kræver en arbejdsindsats på 37 timer om ugen. Men vi er fleksible med arbejdstiderne af hensyn til studiet. Du skal dog arbejde hos os i minimum ti uger.
Ansøg om stillingen
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at ringe eller udfylde kontaktformularen nederst på denne side.
Samtaler afholdes løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt til info@tiblo.com.
ANBEFALINGER
Læs uddrag af, hvad virksomheder og personer har udtalt om deres samarbejde med os.
Tiblo har udviklet vores skræddersyede loyalitetsapp. Kunderne kan bruge appen til at opnå fordele, når de handler i en af vores 700 fysiske butikker i Europa. Tiblo har fungeret som en tæt og værdifuld sparringspartner gennem hele forløbet og har ydet konstant support fra idéstadiet til lancering af appen og efterfølgende. Samarbejdet med Tiblo har været meget produktivt. Vi er glade for arbejdets høje kvalitet, der er leveret hurtigt og til en fair pris.
Allan Svinth
CFO og direktør
Danske Idræt
Danske Idræt er en idrætsforening for medarbejderne i Danske Bank, med cirka 2.000 medlemmer. Vi havde brug for en ny digital platform (app og administrationsmodul), for at tilbyde vores foreningsmedlemmer en bedre oplevelse og samtidig forenkle det administrative arbejde. Tiblo har hjulpet os med dette arbejde og har været en kompetent samarbejdspartner gennem hele processen. Vi er glade for samarbejdet og den høje kvalitet, Tiblo leverer til en god pris.
Christina Jørgensen
Næstformand
*Billedet af Christina Jørgensen er et dummy billede. Det rigtige billede uploades snarest.