Apps - TIBLO DIGITAL

HVAD ER EN APP?

Apps (forkortelse for applikationer) er softwareprogrammer, der er designet til at udføre specifikke opgaver eller funktioner på elektroniske enheder som smartphones, tablets, computere og andre enheder. Disse apps kan variere fra produktivitetsværktøjer som tekstbehandlingsprogrammer og regneark til underholdningsapps som spil og streamingtjenester.

article-blog-img
Indholdsfortegnelse

    Hvor længe har der eksisteret apps?

    De første computerprogrammer var typisk skrevet i assemblersprog og blev primært brugt af forskere og videnskabsmænd. Med fremkomsten af personlige computere i 1980'erne begyndte softwareudviklere at skabe mere brugervenlige applikationer, eller "apps", som kunne bruges af en bredere skare af mennesker. De første apps var basis-programmer som lommeregnere, spil og tekst-editors.

    Med introduktionen af smartphones i 2000'erne blev brugen af apps øget voldsomt. Den første smartphone, IBM Simon, havde en kalender-, adressebogs- og notesblok-app. I 2008 introducerede Apple App Store til sin iPhone, som gav brugerne mulighed for nemt at downloade og bruge en lang række apps. Den blev snart efterfulgt af lignende app stores fra andre smartphone-producenter, f.eks. Googles Android Market (nu kendt som Google Play).

    I dag findes der millioner af apps til download i app stores, som dækker en bred vifte af emner og formål, herunder spil, sociale medier, produktivitet og meget mere. Mange virksomheder bruger også apps som en måde at komme i kontakt med kunder og levere tjenester på, f.eks. mobilbank og madlevering.

    Apps downloades og installeres typisk fra en app store (Apple App Store, Google Play Store, Microsoft Store osv.) eller en markedsplads, der er knyttet til enhedens styresystem. De er blevet en integreret del af moderne teknologi og tilbyder brugerne en bred vifte af funktioner, der forbedrer deres digitale oplevelse.

    Hvor mange typer apps findes der?

    Udvalget af apps i app stores er svimlende. Fra spil-apps til apps til sociale medier til produktivitetsapps - der er en app til næsten alt. Data fra Google Play og Apple App Store viser, at der udgives mere end 5.000 nye apps hver dag.

    Set fra et teknologiperspektiv eller gennem en udviklers øjne er der to brede kategorier af apps: native apps og webapps.

    • En native app er en app, som brugeren installerer i operativsystemet på en enhed (telefon, tablet, smartwatch osv.). Appen fås gennem app stores, og findes som enten gratis download og/eller via betaling. En native app kan udnytte enhedens funktioner fuldt ud, f.eks. GPS, push notifikationer, kamera, Bluetooth, offline-tilstand, Beacon osv. Når du bruger Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat osv. på din telefon eller tablet, bruger du en native app.
    • En webapp er en app, som brugeren kan få adgang til via browseren (Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox osv.) på enheden. Alle enheder (telefoner, tablets, smartwatches, laptops, desktops osv.), der har en browser, kan få adgang til en webapp. En webapp behøver ikke at blive installeret på enheden, før den kan bruges. Nogle eksperter foretrækker at definere en webapp som et mobiloptimeret website.

      Der findes en ny slags webapp, som går under navnet PWA (progressive webapp). En PWA er også en webapp, men den kan bruge nogle af enhedens funktioner. I den forstand er den et skridt tættere på en native app.

    Når man opvejer fordele og ulemper, er en native app potentielt mere brugbar og alsidig end en webapp. På den anden side koster det flere penge at bygge en native app end at udvikle en webapp. Ligeledes tager det længere tid at udvikle native apps.

    Hvad er fordelene ved at bruge apps?

    Der er flere fordele ved at bruge apps:

    • BekvemmelighedEn af de største fordele ved apps er bekvemmeligheden. Med en smartphone eller tablet kan brugerne få adgang til en lang række tjenester og informationer hvor som helst og når som helst. Det er især nyttigt for folk, der altid er på farten og har brug for at holde sig forbundet og informeret.
    • Personlig brugeroplevelse
      En anden fordel ved apps er deres evne til at gøre brugeroplevelsen personlig. Mange apps giver brugerne mulighed for at tilpasse deres indstillinger og præferencer og modtage notifikationer og påmindelser, der er skræddersyet til deres interesser og behov.
    • Offline funktionalitet
      Nogle apps, f.eks. spil og produktivitetsapps, kan bruges offline uden internetforbindelse.
    • Hastighed og effektivitet
      Apps fungerer bedre end hjemmesider, især når det gælder load-tid og offlineadgang, da de kan gemme data lokalt på enheden. Apps er specielt designet til at fungere med enhedens hardware og software.
    • Push-meddelelser
      Mange apps kan sende push-meddelelser til brugerne, hvilket kan være nyttigt til rettidig information, f.eks. vejrvarsler, nyhedsopdateringer og påmindelser om aftaler.
    • Bedre brugeroplevelse
      Apps er optimeret til at fungere på en bestemt platform og er skabt til at være brugervenlige og give en bedre oplevelse end en hjemmeside.
    • Specifik funktionalitet
      Apps kan tilbyde funktioner, som ville være svære eller umulige at genskabe på en hjemmeside, f.eks. GPS-navigation og adgang til enhedens kamera og mikrofon.

    Det er dog vigtigt at bemærke, at ikke alle apps er lige gode. Nogle apps kan være dårligt designet, indeholde fejl eller endda være ondsindede. Det er vigtigt, at brugerne er forsigtige, når de downloader og bruger apps, og at de kun downloader apps fra anerkendte kilder.

    Eksempler på fremragende apps

    Verden har været vidne til mange fremragende apps, som ikke kun har forandret brancher, men også revolutioneret den måde, vi lever, arbejder og er i kontakt med hinanden på. Nedenfor viser vi nogle enestående apps, som har ændret vores liv i en sådan grad, at de nærmest definerer det 21. århundrede!

    • Google Maps
      Google Maps, der blev lanceret i 2005, er blevet et uundværligt værktøj til navigation, udforskning og lokationsbaserede tjenester. Med detaljerede kort, satellitbilleder, trafikopdateringer i realtid og rutevejledning har Google Maps ændret den måde, vi navigerer rundt i verden på. Funktioner som Street View, offline-kort og information om offentlig transport gør den til en vigtig følgesvend for både rejsende, pendlere og eventyrere. Google Maps har revolutioneret mobiliteten i byerne, logistikken, turismen og beredskabet ved at give brugerne nøjagtige og tilgængelige lokaliseringsoplysninger lige ved hånden.
    • Uber
      Uber blev grundlagt i 2009 af Travis Kalanick og Garrett Camp og har vendt op og ned på transportbranchen med sin innovative kørselsplatform. Ved at forbinde passagerer med chauffører via en praktisk mobilapp har Uber ændret mobiliteten i byerne og tilbyder et alternativ til traditionelle taxaer og offentlig transport. Med funktioner som sporing i realtid, forudgående prissætning og kontantløse betalinger har Uber omdefineret begrebet transportkomfort og -tilgængelighed. Dens succes har inspireret til fremkomsten af "gig economy" og givet anledning til lovgivningsmæssige debatter om fremtidens transport og arbejdsdynamik i den digitale tidsalder.
    • Airbnb
      Airbnb blev grundlagt i 2008 af Brian Chesky, Joe Gebbia og Nathan Blecharczyk og forandrede hotelbranchen med sin online markedsplads for overnatninger og oplevelser. Ved at forbinde rejsende med lokale værter, der tilbyder unikke overnatningssteder, har Airbnb demokratiseret rejser og gjort det muligt for folk at udforske nye destinationer og fordybe sig i autentiske kulturelle oplevelser. Med en bred vifte af tilbud, fra private værelser til hele hjem, tilbyder Airbnb fleksibilitet, overkommelige priser og en følelse af at høre til for rejsende over hele verden. Den fællesskabsdrevne tilgang har skabt forbindelser, kulturel udveksling og økonomiske muligheder for både værter og gæster.
    • Duolingo
      Duolingo, der blev lanceret i 2011 af Luis von Ahn og Severin Hacker, har revolutioneret sprogindlæring med sin gamificerede platform og fleksible læseplan. Duolingo tilbyder gratis, interaktive lektioner på over 30 sprog og gør sprogindlæring tilgængelig, engagerende og effektiv for millioner af brugere over hele verden. De små øvelser, sporing af fremskridt og sociale funktioner tilskynder til konsekvent træning og udvikling af færdigheder og giver eleverne mulighed for at blive flydende i det valgte sprog i deres eget tempo. Duolingos innovative tilgang til uddannelse har høstet stor anerkendelse og er blevet taget i brug af skoler, universiteter og sprogentusiaster verden over.
    • Tinder
      Tinder, der blev lanceret i 2012 af Sean Rad, Jonathan Badeen, Justin Mateen, Joe Munoz, Dinesh Moorjani og Whitney Wolfe Herd, har forandret datinglandskabet med sin lokationsbaserede matchmaking-platform. Ved hjælp af en swiping-grænseflade giver Tinder brugerne mulighed for at opdage potentielle matches i nærheden, baseret på præferencer som alder, køn og afstand. Det enkle, men vanedannende format har populariseret onlinedating og faciliteret millioner af forbindelser og forhold verden over. Tinders indflydelse går længere end romantiske møder og former sociale dynamikker, kulturelle normer og digitale interaktionsmønstre i det 21. århundrede.
    • WhatsApp
      WhatsApp, der blev grundlagt i 2009 af Brian Acton og Jan Koum, har omdefineret kommunikation med sin besked-app på tværs af platforme. WhatsApp tilbyder gratis tekst-, stemme- og videochattjenester over internettet og er en bekvem og sikker platform for personlig og professionel kommunikation. Det er en af de mest populære besked-apps på verdensplan med over 2 milliarder brugere. Dens end-to-end-kryptering sikrer privatlivets fred og sikkerhed, hvilket gør den til et foretrukket valg for enkeltpersoner, familier og organisationer over hele verden. WhatsApps enkelhed, pålidelighed og kompatibilitet på tværs af platforme har gjort den til en integreret del af dagligdagen for brugere over hele verden og overskrider geografiske grænser og kulturelle barrierer.
    • Netflix
      Netflix blev grundlagt i 1997 af Reed Hastings og Marc Randolph og har revolutioneret underholdningsindustrien med sin abonnementsbaserede streamingtjeneste. Netflix var oprindeligt en dvd-udlejningstjeneste, men skiftede i begyndelsen af 2000'erne til streaming af video on-demand og tilbyder et stort bibliotek af film, tv-serier, dokumentarfilm og originalt indhold, som er tilgængeligt når som helst og hvor som helst. Netflix' brugervenlige interface, personlige anbefalinger og binge-watching-kultur har forandret de traditionelle medieforbrugsvaner, gået forrest i den “ledningsfri beværelse” og udfordret tv- og kabelnettenes dominans. Succesen har inspireret en bølge af konkurrenter og fremskyndet det globale skift til digitale streamingtjenester.

    Disse fremragende apps eksemplificerer de digitale teknologiers transformerende indflydelse på det 21. århundredes landskab, hvor de omformer industrier, styrker brugerne og omdefinerer den måde, vi lever, arbejder og forbinder os på i en stadig mere sammenkoblet verden.

    Er der nogen ulemper forbundet med apps?

    De ulemper, der er forbundet med brugen af apps, kan være:

    • Omkostninger
      Nogle apps skal købes, og selv om mange apps er gratis, kan de stadig indeholde krav om køb i appen eller reklamer.
    • Lagerplads
      Når apps installeres på en enhed, kan de optage lagerplads, hvilket kan være et problem på enheder med begrænset lagerkapacitet.
    • Enhedskompatibilitet
      Nogle apps er måske ikke tilgængelige på visse enheder eller operativsystemer, hvilket gør dem utilgængelige for visse brugere.
    • Batteriforbrug
      Nogle apps kan forbruge en betydelig mængde batteristrøm, hvilket kan være et problem for brugere, der er afhængige af deres enheder i længere perioder.
    • Sikkerhedsrisici
      Da apps kan få adgang til følsomme oplysninger som personlige data og placering, kan der være bekymringer for sikkerheden og privatlivets fred, når man bruger visse apps.
    • Begrænset funktionalitet
      Selv om apps kan give specifikke funktioner, kan de være begrænsede i forhold til, hvad de kan gøre sammenlignet med et website.
    • Ikke altid opdateret
      Apps er måske ikke altid opdateret til at afspejle de nyeste oplysninger eller ændringer, hvilket kan være frustrerende for brugerne.
    • Begrænset rækkevidde
      Det er ikke alle, der downloader apps. Apps kan have en begrænset rækkevidde sammenlignet med en hjemmeside.

    Hvilke værktøjer kan man bruge til at bygge apps?

    Der findes en række værktøjer og tjenester, som gør det muligt for enkeltpersoner eller virksomheder at skabe apps uden kendskab til kodning. Disse værktøjer bruger typisk en træk-og-slip-grænseflade eller et visuelt programmeringssprog, hvilket gør det nemmere for personer, som ikke er udviklere, at designe og bygge en app. Nogle populære platforme, der bruges til at bygge apps uden at kode, er Appy Pie, BuildFire, GoodBarber, AppMakr, Appcelerator, Appery.io, BiznessApps, Ionic osv.

    Det er dog vigtigt at bemærke, at disse værktøjer og tjenester kan have begrænsninger med hensyn til funktionalitet og tilpasningsmuligheder, og det endelige produkt kan være mindre poleret end en app, der er skabt af en professionel udvikler. For det andet: Hvis appen skal udgives i en app store, skal retningslinjerne overholdes, appen skal testes, og der skal indhentes certificeringer.

    Professionelle udviklere bruger en række forskellige værktøjer og teknologier, afhængigt af faktorer som platform (iOS, Android, web), udviklingstilgang (native, hybrid, web) og appens specifikke krav. Her er en oversigt over nogle af de værktøjer, som professionelle udviklere ofte bruger til deres app-udvikling:

    Integrated Development Environments (IDE'er)

    Xcode
    IDE til udvikling af iOS-apps med værktøjer til kodning, fejlsøgning og test af iOS-apps. Det indeholder en indbygget interface builder til design af brugergrænseflader.

    Android Studio
    Officiel IDE til udvikling af Android-apps, baseret på IntelliJ IDEA. Det tilbyder værktøjer til kodning, fejlfinding og test af Android-apps sammen med funktioner som en visuel layout-editor.

    Frameworks til cross-platform udvikling

    React Native
    Et JavaScript-framework udviklet af Facebook til at bygge native lignende mobilapps ved hjælp af React. Det giver udviklere mulighed for at skrive kode én gang og implementere den på tværs af flere platforme, herunder iOS og Android.

    Flutter
    Et open source UI toolkit udviklet af Google til at bygge native kompilerede applikationer til mobil, web og desktop fra en enkelt kodebase. Det bruger programmeringssproget Dart og indeholder et rigt sæt forudbyggede widgets.

    Ionic
    En ramme til at bygge hybride mobilapps ved hjælp af webteknologier som HTML, CSS og JavaScript. Det udnytter webteknologier til at skabe apps på tværs af platforme, der kører i en native container.

    Xamarin/.NET MAUI
    Et framework, der gør det muligt for udviklere at bygge native mobilapps til iOS, Android og Windows ved hjælp af en enkelt kodebase i C# og .NET. Det strømliner udviklingsprocessen og reducerer den tid og de ressourcer, der kræves for at målrette mod flere platforme, samtidig med at den oprindelige ydeevne og brugeroplevelse opretholdes.

    Native udviklingsværktøjer

    Swift og Objective-C
    Programmeringssprog, der bruges til udvikling af iOS-apps. Swift er det nyere og foretrukne sprog, mens Objective-C stadig bruges i ældre kodebaser.

    Java og Kotlin
    Programmeringssprog, der bruges til udvikling af Android-apps. Kotlin er blevet mere og mere populært på grund af sin moderne syntaks og forbedrede funktioner i forhold til Java.

    Android SDK og iOS SDK
    Softwareudviklingssæt leveret af henholdsvis Google og Apple, som indeholder biblioteker, API'er og værktøjer, der er nødvendige for at bygge native Android- og iOS-apps.

    Værktøjer til backend-udvikling

    Node.js
    Et runtime-miljø til afvikling af JavaScript-kode på serversiden, som ofte bruges til at opbygge skalerbare og effektive backend-tjenester til web- og mobilapps.

    Express.js
    En let webapplikationsramme til Node.js, der ofte bruges til at bygge RESTful API'er og serverside logic til mobilapps.

    Firebase
    En omfattende platform til udvikling af mobil- og webapps fra Google, der tilbyder en række backend-tjenester som f.eks. autentificering, database, hosting og cloud messaging.

    Værktøjer til design og prototyper

    Sketch
    En vektorgrafikeditor til macOS, der bruges til at designe brugergrænseflader og skabe interaktive prototyper til mobilapps.

    Adobe XD
    Et vektorbaseret designværktøj til at skabe wireframes, prototyper og brugergrænsefladedesigns til web- og mobilapps.

    Figma
    Et kollaborativt værktøj til interfacedesign, der muliggør samarbejde i realtid og prototyping af app-designs på tværs af teams.

    Systemer til versionskontrol

    Git
    Et distribueret versionskontrolsystem, der bruges til at spore ændringer i kodebasen, samarbejde med teammedlemmer og administrering af kodelagre.

    GitHub, GitLab og Bitbucket
    Platforme til hosting af Git-lagre og håndtering af kodesamarbejde, problemsporing og kontinuerlig integration.

    En kombination af værktøjer er ofte løsningen

    Dette er blot nogle få eksempler på de mange værktøjer, der findes til at bygge apps, og som hver især tjener specifikke formål og tilgodeser forskellige aspekter af udviklingsprocessen. Udviklere kombinerer ofte flere værktøjer og teknologier for at strømline deres workflow og levere apps af høj kvalitet på en effektiv måde. Det er også vigtigt at bemærke, at værktøjer og frameworks til app-udvikling er i konstant udvikling.

    Hvad er de nye teknologier og tendenser inden for apps?

    Hvad er de nye teknologier og tendenser inden for apps?

    • Kunstig intelligens (AI) og maskinlæring (ML)
      AI og ML revolutionerer app-udvikling ved at gøre det muligt for apps at lære af brugerinteraktioner og give personlige oplevelser. AI-drevne funktioner som forudsigende analyser, anbefalingsmotorer, sprogteknologi (NLP) og computersyn forbedrer appens funktionalitet og brugernes engagement. For eksempel bruger virtuelle assistenter som Siri og Google Assistant AI til at forstå og svare på brugerforespørgsler, mens AI-drevne chatbots tilbyder kundesupport i realtid i apps.
    • Augmented Reality (AR) og Virtual Reality (VR)
      AR- og VR-teknologier forandrer, hvordan brugerne interagerer med apps, og skaber fordybende oplevelser på tværs af forskellige brancher. AR-apps overlejrer digitalt indhold på den virkelige verden og forbedrer opgaver som navigation, spil og detailhandel. VR-apps på den anden side transporterer brugerne til virtuelle miljøer til spil, træningssimulationer og virtuel turisme. Med fremkomsten af udviklingsplatformene ARKit og ARCore er det blevet mere tilgængeligt for udviklere at skabe AR-aktiverede apps, hvilket har ført til en kraftig stigning i udviklingen af AR-apps.
    • Internet of Things (IoT) integrationer
      IoT-integration i apps giver mulighed for problemfri forbindelse med intelligente enheder og sensorer, hvilket udvider omfanget af app-funktionalitet. IoT-drevne apps kan styre smart home-enheder, overvåge sundhedsmålinger via bærbare enheder og optimere energiforbruget i smarte bygninger. Ved at udnytte IoT-data kan apps give brugerne værdifuld indsigt og automatisere opgaver for at forbedre effektiviteten og bekvemmeligheden.
    • Blockchain-applikationer
      Blockchain-teknologien forandrer den traditionelle app-udvikling ved at tilbyde decentrale og sikre løsninger til forskellige brugssituationer. Blockchain-drevne apps muliggør transparente og manipulationssikre transaktioner, hvilket gør dem ideelle til brancher som finans, supply chain management og sundhedspleje. Cryptocurrency wallets, decentraliserede finansplatforme (DeFi) og apps til digital identitetsbekræftelse er nogle eksempler på blockchain-applikationer, der vinder indpas på app-markedet.
    • Progressive webapps (PWA'er)
      PWA'er forsøger at kombinere de bedste funktioner fra web- og native-apps for at levere hurtige, pålidelige og engagerende brugeroplevelser. Disse apps er bygget ved hjælp af webteknologier som HTML, CSS og JavaScript, men tilbyder nogle native-app-funktioner som offlineadgang, push-notifikationer og installation på startskærme. PWA'er eliminerer behovet for app store-distribution og giver kompatibilitet på tværs af platforme, hvilket gør dem til en omkostningseffektiv løsning for virksomheder, der ønsker at nå ud til et bredere publikum.
    • Stemmeaktiverede grænseflader
      Stemmeteknologi bliver mere og mere udbredt i apps, så brugerne kan interagere med enheder og tjenester ved hjælp af naturlige sprogkommandoer. Stemmeaktiverede grænseflader, der drives af teknologier som talegenkendelse og naturlig sprogforståelse, gør det muligt at betjene apps håndfrit til opgaver som søgning, navigation og opgaveautomatisering. Stemmeassistenter som Amazon Alexa og Apple Siri baner vejen for voice-first-oplevelser i apps på tværs af forskellige domæner.
    • Edge Computing
      Edge computing bringer beregning og datalagring tættere på kilden til datagenerering, hvilket muliggør hurtigere svartider og reduceret latenstid i apps. Ved at behandle data lokalt på edge-enheder eller edge-servere kan apps levere oplevelser i realtid og håndtere båndbredde-intensive opgaver mere effektivt. Edge computing er især en fordel for IoT-apps, gaming-apps og applikationer, der kræver kommunikation med lav latenstid.

    De førnævnte nye teknologier og tendenser omformer app-landskabet og giver udviklere og virksomheder nye muligheder for at innovere og levere overbevisende oplevelser til brugerne.

    Relevante Tekniske Ordbog

    Power Point

    Webshop

    FÅ ET PRISOVERSLAG OG ESTIMAT PÅ LEVERINGSDATO FOR DIT PRODUKT ELLER PROJEKT

    Vi foretrækker at give dig en fast pris på dit produkt eller projekt. Dermed kender du de præcise udgifter inden du påbegynder projektet. Før vi kan give dig en fast pris, skal vi vide lidt mere om dit projekt. Når vi har et overblik over dine behov, giver vi dig en fast pris og leveringsdato. Du kan give os disse oplysninger på næste side. Intet projekt er for stort eller for småt.

    Vi vil foretage estimatet og svare på forespørgslen inden for to arbejdstimer (mandag til fredag: 08:00 til 18:00).

    Prisoverslaget er 100 % uforpligtende, og du er ikke forpligtet til at købe noget fra Tiblo. Hvis du beslutter dig for et samarbejde vedrørende dit produkt eller projekt, kan vi begynde arbejdet med det samme.

      FÅ ET PRISOVERSLAG OG ESTIMAT PÅ LEVERINGSDATO FOR DIT PRODUKT ELLER PROJEKT



      FÅ ET PRISOVERSLAG OG ESTIMAT PÅ LEVERINGSDATO FOR DIT PRODUKT ELLER PROJEKT

      privatlivspolitik

      TAK FOR DIN HENVENDELSE

      Vi har nu modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

      BOOK 2 TIMERS GRATIS RÅDGIVNINGSMØDE

      Vi tilbyder at holde et rådgivningsmøde med dig (op til to timers varighed). Hvis du ønsker et kortere møde, er det naturligvis også fint. Tilbuddet gælder alle organisationer, herunder iværksættere, virksomheder, offentlige institutioner, foreninger mv. Rådgivningsmødet er 100% gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter mødet.

      For at kunne forberede os grundigt og give dig maksimalt udbytte af din tid under mødet, beder vi dig om at skrive hvad du gerne vil have rådgivning om. Du er selvfølgelig velkommen til at stille flere spørgsmål under mødet. Du kan skrive disse oplysninger på næste side.

        BOOK 2 TIMERS GRATIS RÅDGIVNINGSMØDE



        BOOK 2 TIMERS GRATIS RÅDGIVNINGSMØDE

        privatlivspolitik

        TAK FOR DIN INTERESSE

        Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter vores rådgivningsmøde og giver dig oplysninger om, hvornår vi kan holde mødet (baseret på dine ønsker).

        Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

        BOOK GRATIS RÅDGIVNING

        Vi tilbyder dig til et online møde, hvor vi deler vores viden og erfaringer med et emne efter dit valg. Mødet er 100% gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter mødet.

        For at kunne forberede os grundigt og give dig maksimalt udbytte af din tid under mødet, beder vi dig om at specificere emnet for mødet og skrive dine spørgsmål. Du er selvfølgelig velkommen til at stille flere spørgsmål under mødet. Du kan skrive disse oplysninger på næste side.

          BOOK GRATIS RÅDGIVNING

          BOOK GRATIS RÅDGIVNING

          privatlivspolitik

          TAK FOR DIN INTERESSE

          Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter vores møde med oplysninger om, hvornår vi kan holde mødet (baseret på dit ønske).

          Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

          BOOK GRATIS POTENTIALEVURDERING

          Vi tilbyder en gratis "potentialevurdering" af din organisations IT-landskab. Tilbuddet gælder alle organisationer med mere end 20 ansatte: iværksættere, virksomheder, offentlige institutioner, foreninger mv. Potentialevurderingen er 100 % gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter vurderingen.

          Processen for potentialevurderingen vil højst sandsynligt være: (1) Vi holder et online eller fysisk møde, (2) Tiblo undersøger, analyserer og udarbejder rapporten, (3) Tiblo præsenterer rapporten på et online møde, (4) Tiblo sender rapporten til dig.

            BOOK GRATIS POTENTIALEVURDERING

            BOOK GRATIS POTENTIALEVURDERING

            privatlivspolitik

            TAK FOR DIN INTERESSE

            Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter potentialevurderingen og giver dig oplysninger om, hvornår vi kan gå i gang.

            Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

            BOOK ET UFORPLIGTENDE MØDE

            Vi kan tage samtalen, når det passer dig i vores almindelige åbningstid (mandag til fredag: kl. 08.00-18.00). Hvis du ønsker et møde med det samme, kan vi i de fleste tilfælde gøre det inden for tre timer i vores almindelige åbningstid.

            Mødet er 100 % uforpligtende, og du er ikke forpligtet til at købe noget fra Tiblo. Hvis du beslutter dig for et samarbejde vedrørende dit produkt eller projekt, kan vi begynde arbejdet lige efter mødet.

              BOOK ET UFORPLIGTENDE MØDE

              BOOK ET UFORPLIGTENDE MØDE

              privatlivspolitik

              TAK FOR DIN INTERESSE

              Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter vores mødedato og -tidspunkt (baseret på dit ønske).

              Vi skriver tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

              FÅ ET PRISOVERSLAG PÅ HOSTING

              Vi foretrækker at give en fast pris for hosting, baseret på dine behov. Det er dog først muligt at beregne beløbet, når vi kender dit konkrete behov. Du kan skrive disse oplysninger på næste side. Intet projekt er for stort eller for småt.

              Vi foretager en vurdering og svarer på din henvendelse inden for to arbejdstimer (mandag til fredag 08:00 til 18:00).

              Det er 100% uforpligtende at få et prisoverslag. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter du har modtaget tilbuddet.

                FÅ ET PRISOVERSLAG PÅ HOSTING



                FÅ ET PRISOVERSLAG PÅ HOSTING

                privatlivspolitik

                TAK FOR DIN HENVENDELSE

                Vi har modtaget din forespørgsel, og du behøver ikke at gøre mere. Vi vender tilbage med prisoverslaget inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.