Logo design i høj kvalitet til maks. 450 kr. pr. time

PRISER PÅ DESIGN AF LOGOER

På denne side finder du priser på design af logoer. Alle priser er eksklusive moms.

EKSEMPEL PÅ VORES LOGOPROCES

Nedenfor giver vi et eksempel på vores logodesignproces, hvor den går fra rå skitser til det endelige logo. Af pladshensyn viser vi kun et lille uddrag af de forslag, vi giver. Husk, at vi kommer med mange flere forslag, når vi arbejder på et egentligt designprojekt.

(Vis logoet i en masse variationer i de forskellige trin i processen: udkast, farvelagt version osv.) (Vis også primære og sekundære versioner af logoet)

LOGOPAKKE FRA 4.000 DKK

Vores design af logoer har faste standard produktpriser. De inkluderer alle udgifter til møder, design, rettelser mv. Du vil altid kende den nøjagtige pris for det færdige logo ved projektets start. Vi fortsætter arbejdet med dit logo, indtil du er helt tilfreds, uden at opkræve noget ekstra.

Når du køber et logo hos os, ejer du altid alle rettigheder til logoet. Udover at modtage det færdige logo i flere formater, modtager du også en version af logoet i en Adobe Illustrator fil. Det er den filtype, som logoet er designet i. Det betyder, at du altid kan opdatere logoet i fremtiden. Det står dig frit for at foretage opdateringen internt, hyre et andet (eksternt) firma eller samarbejde med os igen.

Arbejdet med dit logo indledes med et 15-30 minutters online møde. Under mødet lærer vi om dit brand, din virksomhed, din målgruppe, det budskab, som logoet skal kommunikere, dine foretrukne farver og stil, andre logoer, du kan lide mv. Herefter designer vi flere forslag til dit logo. Formålet er at skabe variation og give dig et bredt spektrum af muligheder. Vi beder dig om at udvælge et design og dele dine tanker og forslag. Baseret på din feedback ændrer vi designet og giver dig endnu en række muligheder. Denne proces er iterativ og fortsætter indtil du har besluttet dig for et specifikt design og ikke har flere ændringer.

Primært og sekundært logo

Nogle af vores logopakker inkluderer sekundære logoer. Denne del kræver måske en forklaring.

Et primært logo er dit hovedlogo. Det er det logo, du vil bruge oftest. Men i nogle situationer passer eller føles dit primære logo måske ikke rigtigt. I disse situationer kan du bruge det sekundære logo. Et sekundært logo er en variation af dit primære logo.

Et sekundært logo kan bl.a. være en stablet version, en vandret version, en aflang version, en lodret version (høj version), en rund version eller måske en firkantet version af dit primære logo. Når du køber en logopakke, der indeholder et eller flere sekundære logoer, kan du bestemme, hvilke variationer af det primære logo du vil have (lodret, vandret, rundt, firkantet mv.).

Logopakke 1

HVAD ER INKLUDERET?
  • Et primært logo. Logoet vil blive leveret i seks formater.
  • Vi begynder med otte forskellige forslag til dit logo i starten af processen (efter mødet).
  • Logo guide.
PRIS
  • 4.000 DKK

LEVERINGSTID
  • Mellem 2 og 6 dage (afhængigt af hvor hurtigt du kan give os feedback).

TRIN 1
  • Baseret på mødet udarbejder vi otte forskellige designs for at give dig konkrete forslag. Du vælger det design, du bedst kan lide. Samtidig kommer du med kommentarer og rettelser til dit valgte design.

TRIN 2
  • Baseret på din feedback i første trin udarbejder vi fire nye præsentationer. Du fortæller os, hvilket design du bedst kan lide. Du kommer med kommentarer og rettelser.

TRIN 3
  • Baseret på din feedback i trin to udarbejder vi to nye præsentationer. Du fortæller os, hvilket af disse to designs du bedst kan lide. Du kommer med kommentarer og rettelser.

TRIN 4
  • Baseret på din feedback i trin tre udarbejder vi det endelige design. Du giver os feedback på det endelige design. Vi bliver ved med at opdatere det endelige design, indtil du er tilfreds. Først når du har meddelt, at du er helt tilfreds, sender vi det endelige logo (det primære logo).

TRIN 5
  • Vi sender dig alle de filer, der er inkluderet i denne pakke.

FILER, DU VIL MODTAGE
  • Et primært logo i farver i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • Logo guide med definitioner af farver og skrifttyper til brug på web, digitale platforme, tryk mv.

Logopakke 2

HVAD ER INKLUDERET?
  • Et primært logo i fire forskellige farveversioner. Hver version vil blive leveret i seks formater.
  • To sekundære logoer baseret på dit valg. Hvert logo vil blive leveret i fire forskellige farveversioner. Hver version vil blive leveret i seks formater.
  • Vi giver dig 15 forskellige designforslag til dit logo i starten af processen (efter mødet).
  • Logo guide.
PRIS
  • 5.500 DKK

LEVERINGSTID
  • Mellem 3 og 8 dage (afhængigt af hvor hurtigt du kan give os feedback).

TRIN 1
  • Baseret på mødet udarbejder vi 15 forskellige designs for at give dig konkrete forslag. Du vælger det design, du bedst kan lide. Samtidig kommer du med kommentarer og rettelser til dit valgte design.

TRIN 2
  • Baseret på din feedback i første trin udarbejder vi otte nye præsentationer. Du fortæller os, hvilket design du bedst kan lide. Du kommer med kommentarer og rettelser.

TRIN 3
  • Baseret på din feedback i trin to udarbejder vi tre nye præsentationer. Du fortæller os, hvilket af disse tre designs du bedst kan lide. Du kommer med kommentarer og rettelser.

TRIN 4
  • Baseret på din feedback i trin tre udarbejder vi det endelige design. Du giver os feedback på det endelige design. Vi bliver ved med at opdatere det endelige design, indtil du er tilfreds. Først når du er helt tilfreds sender vi det endelige logo (det primære logo).

TRIN 5
  • Vi laver to sekundære logoer baseret på dit primære logo og dine ønsker. Du giver os feedback på designet. Vi bliver ved med at opdatere disse sekundære logodesign, indtil du er tilfreds. Når processen er færdig, har du to færdige sekundære logoer.

TRIN 6
  • Vi sender dig alle de filer, der er inkluderet i denne pakke.

FILER, DU VIL MODTAGE
  • Et primært logo i farver i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • Et primært logo i omvendt farve i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • Et primært logo i hvid i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • Et primært logo i sort i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • To sekundære logoer i farver i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • To sekundære logoer i omvendt farve i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • To sekundære logoer i hvid i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • To sekundære logoer i sort i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • Logo guide med definitioner af farver og skrifttyper til brug på web, digitale platforme, tryk mv.

Logo-pakke 3

HVAD ER INKLUDERET?
  • Et primært logo i fire forskellige farveversioner. Hver version vil blive leveret i seks formater.
  • Fem sekundære logoer baseret på dit valg. Hvert logo vil blive leveret i fire forskellige farveversioner. Hver version vil blive leveret i seks formater.
  • Vi giver dig 25 forskellige designforslag til dit logo i starten af processen (efter mødet).
  • Logo guide.
PRIS
  • 9.000 DKK

LEVERINGSTID
  • Mellem 4 og 10 dage (afhængigt af hvor hurtigt du kan give os feedback).

TRIN 1
  • Baseret på mødet forbereder vi 25 forskellige designs for at give dig konkrete forslag. Du vælger det design, du bedst kan lide. Samtidig kommer du med kommentarer og rettelser til dit valgte design.

TRIN 2
  • Baseret på din feedback i første trin udarbejder vi 12 nye præsentationer. Du fortæller os, hvilket design du bedst kan lide. Du kommer med kommentarer og rettelser.

TRIN 3
  • Baseret på din feedback i trin to udarbejder vi tre nye præsentationer. Du fortæller os, hvilket af disse tre designs du bedst kan lide. Du kommer med kommentarer og rettelser.

TRIN 4
  • Baseret på din feedback i trin tre udarbejder vi det endelige design. Du giver os feedback på det endelige design. Vi bliver ved med at opdatere det endelige design, indtil du er tilfreds. Først når du er helt tilfreds, sender vi det endelige logo (det primære logo).

TRIN 5
  • Vi laver fem sekundære logoer baseret på dit primære logo og dine ønsker. Du giver os feedback på designet. Vi bliver ved med at opdatere disse sekundære logodesign, indtil du er tilfreds. Når processen er færdig, har du fem færdige sekundære logoer.

TRIN 6
  • Vi sender dig alle de filer, der er inkluderet i denne pakke.

FILER, DU VIL MODTAGE
  • Et primært logo i farver i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • Et primært logo i omvendt farve i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • Et primært logo i hvid i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • Et primært logo i sort i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • Fem sekundære logoer i farver i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • Fem sekundære logoer i omvendt farve i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • Fem sekundære logoer i hvid i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • Fem sekundære logoer i sort i følgende formater: AI, EPS, SVG, JPG, PNG og PDF.
  • Logoguide med definitioner af farver og skrifttyper til brug på web, digitale platforme, tryk mv.

Skræddersyet logopakke

PRIS
  • Anmod om et tilbud

BESKRIVELSE
  • Du har måske brug for en logopakke, der adskiller sig fra de standardpakker, der er nævnt ovenfor: måske har du brug for en pakke, der har færre eller flere designs i begyndelsen af processen, måske ønsker du færre eller flere sekundære logoer end angivet i nogle af pakkerne, måske har du brug for ekspreslevering, måske søger du andre filformater end dem, der er angivet her mv. Uanset hvad, kan vi sagtens imødekomme dine specifikke behov. Kontakt os endelig, så vi kan forstå dine specifikke behov. Når vi har de oplysninger, vi har brug for, tilpasser vi din logopakke og giver dig en fast pris, ligesom vi gør med standardpakkerne.

Formater

Vi leverer det samme logo i mange forskellige filformater. Forskellige formål kræver forskellige filformater. Et filformat, der er et godt valg til en hjemmeside, er måske ikke så velegnet til at printe det samme logo på et stykke stof. Nogle filtyper kan være passende, hvis kravet er en lille filstørrelse, mens større filtyper kan være nødvendige for at sikre høj kvalitet med mange farve nuancer. Måske har du brug for et logo med gennemsigtig baggrund, eller måske søger du flere anvendelsesmuligheder for dit logo uden at gå på kompromis med kvaliteten. Der findes ikke et enkelt filformat, som kan opfylde alle disse krav (mange af dem karambolerer med hinanden). Forskellige filformater gør forskellige ting på forskellige måder, og det er derfor, du har brug alle varianterne.

Nedenfor kan du læse om de seks standardformater, som vi altid leverer dit logo i. Hvis du ønsker dit logo i andre formater, kan det sandsynligvis lade sig gøre. Kontakt os for at høre, om vi kan levere i det format, du ønsker.

streamlinehq-image-document-jpg-1-images-photography-48

JPG (Joint Photographic Experts Group)

På trods af deres lille størrelse er JPG- eller JPEG-filer den perfekte mulighed for at bevare "true tone colours". Denne filtype er en af de mest brugte filtyper på nettet til opslag på sociale medier, profilbilleder mv. JPEG-filer går dog på kompromis med kvaliteten og giver ikke gennemsigtige baggrunde.

streamlinehq-image-document-png-1-images-photography-48

PNG (Portable Network Graphics)

PNG-filer understøtter gennemsigtighed. Det gør dem til et godt valg til hjemmesider og grafik på sociale medier, hvor man har brug for gennemsigtige baggrunde. Med PNG har brugeren frihed til at tilføje en hvilken som helst baggrundsfarve eller billede. Desuden forringes billedkvaliteten ikke, når en PNG-fil ændres i størrelse. Filer i dette format er dog tunge.

streamlinehq-design-document-ai-1-design-48

AI (Adobe Illustrator, original fil)

Det originale logo er skabt i Adobe Illustrator (AI) format. AI-filformatet er vektorbaseret. Derfor kan et billede, der er skabt i dette format, skaleres til enhver størrelse uden at forringe kvaliteten. Denne filtype er en vigtig filtype for designere, fordi den giver dem mulighed for at skabe logoer af høj kvalitet, og den giver dem også en gode fremtidige redigeringsmuligheder. Alle andre reproduktioner af logoet i andre filformater er baseret på AI-filen.

streamlinehq-image-document-eps-1-images-photography-48

EPS (Encapsulated PostScript)

En EPS-fil kan ligesom AI-filen også være en vektorbaseret fil. Det er derfor et godt valg til at redigere og skalere et logo uden at forringe kvaliteten.

streamlinehq-image-document-1-images-photography-48

SVG (Scalable Vector Graphic)

SVG anses for at være en all-rounder og er populær blandt designere. Det understøtter gennemsigtighed, tillader redigering og gør det muligt at ændre størrelsen uden forvrængning. SVG bruges typisk til at designe små ikoner. Denne filtype er velegnet til hjemmesider på grund af evnen til at bevare kvaliteten, uanset størrelsen. Imidlertid er SVG ikke egnet til print.

streamlinehq-office-file-pdf-work-office-companies-48

PDF (Portable Document Format)

PDF-filer kan nemt vises på internettet. Brugeren behøver ikke at downloade og installere avanceret software for at se dem. Derfor er de en fremragende løsning til at dele logoer nemt. Til de fleste formål har PDF-filer også højere kvalitetsstandarder sammenlignet med andre formater.

LAVERE PRISER END ANDRE BUREAUER

Vores priser er væsentligt lavere end mange andre danske bureauer, der designer logoer. Ligeledes er det vores erfaring at vi også er billigere end mange af de bureauer i Østeuropa (Polen, Bulgarien, Tjekkiet, Ungarn, Rumænien osv.) der designer logoer. Dette er naturligvis uden at gå på kompromis med kvaliteten. Du undrer dig måske over hvordan vi kan tilbyde logoer i høj kvalitet, med kort leveringstid, til så lave priser. Svaret ligger i Tiblo Modellen.

LÆS MERE OM VORES LOGOER OG GRAFISKE DESIGN

Et logo udtrykker det unikke ved et brand. Hvert logo, vi skaber, er skræddersyet fra bunden. I vores lange, iterative designproces anvender vi ikke eksisterende skabeloner. Klik på knappen nedenfor, hvis du er interesseret i at forstå vores kundecentrerede designprocesser eller lære om de teknologier, vi anvender.

FÅ ET PRISOVERSLAG OG ESTIMAT PÅ LEVERINGSDATO FOR DIT PRODUKT ELLER PROJEKT

Vi foretrækker at give dig en fast pris på dit produkt eller projekt. Dermed kender du de præcise udgifter inden du påbegynder projektet. Før vi kan give dig en fast pris, skal vi vide lidt mere om dit projekt. Når vi har et overblik over dine behov, giver vi dig en fast pris og leveringsdato. Du kan give os disse oplysninger på næste side. Intet projekt er for stort eller for småt.

Vi vil foretage estimatet og svare på forespørgslen inden for to arbejdstimer (mandag til fredag: 08:00 til 18:00).

Prisoverslaget er 100 % uforpligtende, og du er ikke forpligtet til at købe noget fra Tiblo. Hvis du beslutter dig for et samarbejde vedrørende dit produkt eller projekt, kan vi begynde arbejdet med det samme.

    FÅ ET PRISOVERSLAG OG ESTIMAT PÅ LEVERINGSDATO FOR DIT PRODUKT ELLER PROJEKT



    FÅ ET PRISOVERSLAG OG ESTIMAT PÅ LEVERINGSDATO FOR DIT PRODUKT ELLER PROJEKT

    privatlivspolitik

    TAK FOR DIN HENVENDELSE

    Vi har nu modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

    BOOK 2 TIMERS GRATIS RÅDGIVNINGSMØDE

    Vi tilbyder at holde et rådgivningsmøde med dig (op til to timers varighed). Hvis du ønsker et kortere møde, er det naturligvis også fint. Tilbuddet gælder alle organisationer, herunder iværksættere, virksomheder, offentlige institutioner, foreninger mv. Rådgivningsmødet er 100% gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter mødet.

    For at kunne forberede os grundigt og give dig maksimalt udbytte af din tid under mødet, beder vi dig om at skrive hvad du gerne vil have rådgivning om. Du er selvfølgelig velkommen til at stille flere spørgsmål under mødet. Du kan skrive disse oplysninger på næste side.

      BOOK 2 TIMERS GRATIS RÅDGIVNINGSMØDE



      BOOK 2 TIMERS GRATIS RÅDGIVNINGSMØDE

      privatlivspolitik

      TAK FOR DIN INTERESSE

      Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter vores rådgivningsmøde og giver dig oplysninger om, hvornår vi kan holde mødet (baseret på dine ønsker).

      Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

      BOOK GRATIS RÅDGIVNING

      Vi tilbyder dig til et online møde, hvor vi deler vores viden og erfaringer med et emne efter dit valg. Mødet er 100% gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter mødet.

      For at kunne forberede os grundigt og give dig maksimalt udbytte af din tid under mødet, beder vi dig om at specificere emnet for mødet og skrive dine spørgsmål. Du er selvfølgelig velkommen til at stille flere spørgsmål under mødet. Du kan skrive disse oplysninger på næste side.

        BOOK GRATIS RÅDGIVNING

        BOOK GRATIS RÅDGIVNING

        privatlivspolitik

        TAK FOR DIN INTERESSE

        Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter vores møde med oplysninger om, hvornår vi kan holde mødet (baseret på dit ønske).

        Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

        BOOK GRATIS POTENTIALEVURDERING

        Vi tilbyder en gratis "potentialevurdering" af din organisations IT-landskab. Tilbuddet gælder alle organisationer med mere end 20 ansatte: iværksættere, virksomheder, offentlige institutioner, foreninger mv. Potentialevurderingen er 100 % gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter vurderingen.

        Processen for potentialevurderingen vil højst sandsynligt være: (1) Vi holder et online eller fysisk møde, (2) Tiblo undersøger, analyserer og udarbejder rapporten, (3) Tiblo præsenterer rapporten på et online møde, (4) Tiblo sender rapporten til dig.

          BOOK GRATIS POTENTIALEVURDERING

          BOOK GRATIS POTENTIALEVURDERING

          privatlivspolitik

          TAK FOR DIN INTERESSE

          Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter potentialevurderingen og giver dig oplysninger om, hvornår vi kan gå i gang.

          Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

          BOOK ET UFORPLIGTENDE MØDE

          Vi kan tage samtalen, når det passer dig i vores almindelige åbningstid (mandag til fredag: kl. 08.00-18.00). Hvis du ønsker et møde med det samme, kan vi i de fleste tilfælde gøre det inden for tre timer i vores almindelige åbningstid.

          Mødet er 100 % uforpligtende, og du er ikke forpligtet til at købe noget fra Tiblo. Hvis du beslutter dig for et samarbejde vedrørende dit produkt eller projekt, kan vi begynde arbejdet lige efter mødet.

            BOOK ET UFORPLIGTENDE MØDE

            BOOK ET UFORPLIGTENDE MØDE

            privatlivspolitik

            TAK FOR DIN INTERESSE

            Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter vores mødedato og -tidspunkt (baseret på dit ønske).

            Vi skriver tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

            FÅ ET PRISOVERSLAG PÅ HOSTING

            Vi foretrækker at give en fast pris for hosting, baseret på dine behov. Det er dog først muligt at beregne beløbet, når vi kender dit konkrete behov. Du kan skrive disse oplysninger på næste side. Intet projekt er for stort eller for småt.

            Vi foretager en vurdering og svarer på din henvendelse inden for to arbejdstimer (mandag til fredag 08:00 til 18:00).

            Det er 100% uforpligtende at få et prisoverslag. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter du har modtaget tilbuddet.

              FÅ ET PRISOVERSLAG PÅ HOSTING



              FÅ ET PRISOVERSLAG PÅ HOSTING

              privatlivspolitik

              TAK FOR DIN HENVENDELSE

              Vi har modtaget din forespørgsel, og du behøver ikke at gøre mere. Vi vender tilbage med prisoverslaget inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.