System integrationer – Professionel udvikling til lave priser

SYSTEMINTEGRATIONER

Optimer arbejdsarbejdsprocesserne ved at lade dine IT-systemer kommunikere med hinanden.

HVAD ER SYSTEMINTEGRATION?

Begrebet 'systemintegration' kan defineres på flere forskellige måder. Vores definition af begrebet: Systemintegration er, at få to eller flere forskellige IT-systemer til at kommunikere med hinanden.

Der er ofte mange forskellige IT-systemer i en virksomhed, f.eks.: Økonomisystemer, CRM-systemer (customer relation management), ERP-systemer (enterprise resource planning), lønudbetalingssystemer, selvbetjeningssystemer til kunder, intranetsystemer, logistiksystemer, e-mailsystemer, kalendersystemer, datawarehouses, webshops, hjemmesider og native apps. Disse IT-systemer kan være købt hos en softwarevirksomhed eller udviklet internt.

I deres oprindelige form er disse IT-systemer uafhængige og kommunikerer ikke med hinanden. Ved integration begynder de at kommunikere med hinanden. Når der er lavet integration mellem et eller flere systemer kan der automatisk sendes data mellem systemerne. Ligeledes kan en handling i et system automatisk udløse en handling i et af de andre systemer.

Dermed betyder begrebet ’systemintegration’ at få to eller flere IT-systemer til at kommunikere med hinanden. Før en integration vil hvert enkelt system være uafhængig og isoleret, mens de efter en integration vil opføre sig som ét samlet system.

FORDELE VED SYSTEMINTEGRATION

streamlinehq-single-neutral-actions-process-users-48
AUTOMATISERING AF MANUELLE PROCESSER

Du kan undgå manuelle processer ved at lave integrationer mellem dine IT-systemer. Systemintegrationer kan f.eks. automatisk kopiere kundedata fra dit CRM-system til dit ERP- eller økonomisystem. Ved at lave systemintegrationer kan din virksomhed spare penge, højne kvaliteten (da computere laver færre fejl end mennesker, når de udfører gentaget arbejde), spare tid mm.

streamlinehq-modern-tv-news-video-movies-tv-48
NY FUNKTIONALITET TIL EKSISTERENDE IT-SYSTEMER

Du kan tilføje ny funktionalitet til dine eksisterende IT-systemer. Dette kan ske ved at udvikle et nyt IT-system og lave integrationer til de eksisterende IT-systemer. Det kan være funktionaliteter, der bl.a. hjælper med at generere mere omsætning, reducere omkostninger, højne kundetilfredsheden og højne medarbejdertilfredsheden.

streamlinehq-data-file-graph-business-products-48
HOLISTISK VIDEN

Virksomheder bruger ofte data fra deres eksisterende IT-systemer, når de udfører analyser. Ofte er disse data fragmenteret ud i forskellige IT-systemer. For at udføre holistiske analyser skal data samles manuelt fra de forskellige IT-systemer. Manuel indsamling af data er besværlig og tidskrævende, og derfor ender nogle data ofte med at blive udeladt. Det er muligt at udvikle et nyt centralt system som via systemintegrationer automatisk trækker data fra relevante systemer. Dette giver mulighed for nemt at få holistisk viden om din virksomhed og hjælper dig til at lave bedre analyser. Dermed kan du træffe informerede beslutninger, baseret på præcise data og holistisk viden i stedet for mavefornemmelser.

SYSTEMER VI KAN INTEGRERE

Vi kan udvikle integrationer til de fleste IT-systemer. Vi skal dog vide præcist, hvilke IT-systemer du vil integrere til, før vi kan sige om det er muligt.

API’er (Application Programming Interface) gør systemintegrationer mulige. Via API'er kan man manipulere data i systemerne. API'er gør det bl.a. muligt at tilføje nye data og hente, ændre og slette eksisterende data.

Overordnet set er der to typer IT-systemer: skræddersyede- og standardsystemer.

streamlinehq-information-desk-customer-wayfinding-48

Skræddersyede IT-systemer

Skræddersyede IT-systemer er udviklet unikt til at opfylde dine specifikke behov. Disse systemer er enten udviklet internt af dine medarbejdere eller af en ekstern leverandør. Det er muligt at integrere et skræddersyet IT-system med andre skræddersyede IT-systemer og med standardsystemer. Integrationerne laves som regel med API'er, og hvis systemet ikke har det, kan vi udvikle et.

streamlinehq-desktop-computer-computers-devices-electronics-48

Standardsystemer

Salesforce, Microsoft Dynamics 365, SAP, HubSpot, Pipedrive, Twilio, e-conomic, Zoho, Dropbox, Slack, ServiceNow, Mailchimp, og Zendesk er eksempler på standardsystemer.

Standardsystemer er udviklet af en ekstern softwarevirksomhed. Disse IT-systemer er generiske og bruges af forskellige typer virksomheder. Ofte kan standardsystemer tilpasses dine specifikke behov ved hjælp af mindre justeringer.

Standardsystemer kan integreres med andre systemer gennem API'er. De fleste større standardsystemer har veldokumenterede API'er, der gør det let at integrere dem med andre systemer (alle ovennævnte systemer har API'er). Listen ovenfor er blot et lille udpluk af nogle af de standardsystemer, vi kan integrere med. I praksis kan vi integrere med de fleste standardsystemer – de skal blot have et API.

TYPER AF INTEGRATIONER

Kort sagt er der to typer af integrationer: 'direkte integration' og 'integration til et nyt system'. Nedenfor er en beskrivelse af disse to typer integrationer og eksempler på, hvordan de ser ud i praksis.

streamlinehq-diagram-all-direction-expand-arrows-diagrams-48

Direkte integration

To eller flere systemer kan integreres direkte, uden at det er nødvendigt at oprette et ekstra system. Denne integration gør det muligt for programmerne at kommunikere direkte med hinanden uden noget nyt mellemliggende system.

Eksempel

Sælgerne i virksomhed A bruger et program, der hedder Slack, som deres primære værktøj til intern kommunikation. Hver sælger åbner og bruger Slack på sin computer eller via en app flere gange om dagen.

Virksomhed A bruger SAP som økonomisystem. Ifølge virksomhedens politik skal sælgerne ringe til kunder, der ikke har betalt deres regninger til tiden. I øjeblikket kan sælgerne kun se detaljer om disse kunder i SAP.

Virksomhed A ønsker, at der automatisk kommer en besked i Slack, når en kunde ikke betaler til tiden. På nuværende tidspunkt er der ingen forbindelse mellem SAP og Slack. Hos Tiblo kan vi integrere disse to programmer. Denne integration vil gøre det muligt automatisk at udveksle oplysninger mellem programmerne. Når integrationen er færdig, vil sælgeren automatisk få en besked på Slack, når hun skal minde en kunde om betaling.

streamlinehq-touch-finger-interface-essential-48

Integration med et nyt IT-system

Hvis dit behov ikke kan opfyldes gennem en direkte integration mellem IT-systemerne, kan det være nødvendigt at udvikle et nyt IT-system. Det nye system kan så integreres med de eksisterende IT-systemer. Ligeledes kan det nye IT-system tilføje ekstra funktionalitet. Når vi laver et nyt IT-system, bliver det rent teknisk udviklet som en webapplikation. Du kan læse mere om udvikling af webapplikationer her.

Eksempel

Virksomhed B sælger en service til sine kunder. Hver måned skal en vilkårlig servicemedarbejder fra virksomheden fysisk besøge kunden i bil for at levere servicen. Virksomheden ønsker en løsning, der hjælper med at optimere ruteplanlægningen, så medarbejderne kører færrest mulige kilometer og bruger mindst mulig tid på transport.

Virksomhed B har et CRM-system, der indeholder oplysninger om kunderne, f.eks. datoen for kundens sidste besøg, hvornår kunden er hjemme og tilgængelig for service, kundens adresse eller andre specifikke oplysninger om kunden.

Virksomhed B har alle oplysninger om sine kørende servicemedarbejdere i et selvudviklet system: hvornår en bestemt medarbejder arbejder og holder fri, medarbejderens adresse mv.

I øjeblikket har virksomhed B ikke noget program, der kan lave optimal ruteplanlægning. Hos Tiblo kan vi løse dette problem ved at udvikle et nyt system, der kan beregne de optimale kørselsruter. For at dette nye program kan fungere, har det brug for oplysninger, såsom: Hvornår fik kunderne sidst besøg, hvilke kunder skal prioriteres, hvilket tidspunkt skal specifikke kunder besøges, hvilken medarbejder bor tæt på en bestemt kunde, hvilke medarbejdere er tilgængelige, når kunden har brug for et besøg mv. Alle disse oplysninger er gemt i CRM-systemet og det selvudviklede system. Når det nye system er udviklet, kan vi integrere det med de eksisterende systemer. Efter integrationen vil vores nye program automatisk få de data, det skal bruge for at beregne den optimale rute for alle de kørende servicemedarbejdere.

Alt er muligt

Ovenstående er blot to ud af mange eksempler. Vi kan lave alle former for integrationer mellem alle systemer, der har API'er. Hvis din virksomhed har brug for integrationer mellem systemer, er der stor sandsynlighed for, at det kan lade sig gøre.

FLERE EKSEMPLER PÅ INTEGRATIONER

Nedenfor er nogle flere eksempler på integrationer, der kan laves, og deres fordele.

streamlinehq-tag-new-circle-shopping-ecommerce-48

Ofte ønsker virksomheder at foretage en forbedring, der kræver et nyt IT-system. Men samtidig finder disse virksomheder det svært at fjerne deres forældede legacy-system. I et sådant scenarie kan de få det nye IT-system og integrere det med det gamle system. Dette gør det muligt at opnå alle fordelene ved det nye system, samtidig med at det gamle system bibeholdes.

streamlinehq-single-man-increase-users-48

Hvis du har et tæt samarbejde med andre virksomheder, kan du lave en integration mellem deres systemer og dit system. Det kan øge produktiviteten og effektiviteten i begge virksomheder.

streamlinehq-connect-device-exchange-phones-mobile-devices-48

I stedet for at udvikle nye funktioner i et system fra bunden af, kan du integrere systemet med et andet system, der allerede har disse funktioner. På den måde kan du udvide funktionerne i din eksisterende applikation på en omkostningseffektiv måde.

streamlinehq-folder-exchange-files-folders-48

Du kan forene virksomhedens applikationer ved at integrere dem i ét stort system og dermed opnå dataudveksling i realtid og automatiserede arbejdsgange.

Dette er blot nogle få ud af mange muligheder for systemintegration. Der er næsten ingen begrænsninger, og vi kan integrere næsten alle systemer med hinanden.

ER INTEGRATIONER EN GOD INVESTERING?

I de fleste situationer er det relativt billigt at gennemføre integrationer. Du bør dog vurdere din konkrete situation og beregne, om de fordele, du opnår ved at implementere integrationen, er større end programmeringsomkostningerne.

Vi hjælper gerne med cost-benefit-analysen. Du skal bare give os nogle oplysninger, og så beregner vi, om det kan betale sig for dig at udvikle integrationen.

TEKNISK INFO OM SYSTEMINTEGRATIONER

Vi udvikler normalt systemintegrationer ved hjælp af Microsoft-teknologier. Microsoft er en af verdens største teknologivirksomheder og laver efter vores mening de bedste teknologier til udvikling af systemintegrationer.

Vi bruger de nyeste tjenester og de bedste frameworks til at bygge integrationer. Det holder vores tech stack på linje med de nyeste standarder og gør det muligt for os at levere hurtige og sikre løsninger.

Vi bruger Azure til hosting, som er Microsofts cloud løsning. Brugen af Azure medfører at serverne har høj sikkerhed og giver os utallige muligheder for at skabe en god arkitektur til dine systemintegrationer.

Vi udvikler systemintegrationen med ASP.NET Core, der bruger C# som programmeringssprog. C# er blandt de ti mest anvendte programmeringssprog i verden.

VORES KOMPETENCER

Tiblos kompetencer omfatter flere fagområder end blot kodning af integrationer bl.a. UX-design, UI-design, brugertest, brugeradfærd, IT-sikkerhed, forretningsprocesoptimering, økonomi, forretningsstrategi og marketing.

Vores team består af personer med mange forskellige ekspertiser, hvilket vil gavne dit projekt. Som eksempel har en af vores eksperter arbejdet med forretningsprocesoptimering (LEAN, Six Sigma mv.) i nogle af Danmarks største virksomheder. En anden ekspert har arbejdet med brugerundersøgelser og forbrugerindsigt hos en af verdens største data- og analysevirksomheder (Nielsen).

Vi kan besvare alle dine spørgsmål såsom: Hvad er best practice i forhold til at integrere systemer? Hvad skal jeg undgå, når jeg integrerer systemer? Hvordan sikrer jeg høj sikkerhed, når vi integrerer systemer? Hvordan sikrer jeg bedst, at integrationerne passer til mine forretningsprocesser?

Vi inkorporerer vores viden og erfaring i din systemintegration, når vi bygger den.

DU BEHØVER IKKE FORUDGÅENDE VIDEN OM SYSTEMINTEGRATION ELLER PROGRAMMERING

Hvis du vælger Tiblo til at lave din systemintegration, behøver du intet forudgående kendskab til systemintegrationer eller programmering. Du skal blot fortælle os dine overordnede idéer. Herefter guider vi dig gennem hele processen med at omdanne dine idéer til sofistikerede systemintegrationer.

90% af vores kunder har ingen tekniske færdigheder, men det er ikke noget problem. Vi har kompetencerne og erfaringen til effektivt at kommunikere komplekse tekniske koncepter i et enkelt og letforståeligt sprog.

KORT LEVERINGSTID

Eksempler på leveringstider fra tidligere systemintegrationsprojekter.

4

ARBEJDSDAGE

Udvikling af simpel integration mellem to systemer.

9

ARBEJDSDAGE

Udvikling af mellemstor integration mellem to systemer.

22

ARBEJDSDAGE

Udvikling af avanceret integration mellem fire systemer.

VI TILBYDER FØLGENDE SYSTEMINTEGRATIONSPRODUKTER

Direkte integration

Vi integrerer to eller flere forskellige systemer direkte uden at udvikle et mellemliggende system.

Integration med et nyt system

Vi udvikler et helt nyt system baseret på den funktionalitet, du har brug for, og integrerer det med dine eksisterende systemer.

Ændring af eksisterende integration

Vi omstrukturerer din eksisterende systemintegration baseret på dine aktuelle behov, hvilket kan ændre måden, hvorpå data overføres mellem systemer, skabe nye funktionaliteter i integrationen mv.

PRISER

MAX 450 DKK PR. TIME, MEN OFTE VÆSENTLIGT BILLIGERE

Vi foretrækker at give dig en fast pris på dit systemintegrationsprojekt. Dermed kender du de præcise udgifter inden du påbegynder projektet. Før vi kan give dig en fast pris, skal vi vide lidt mere om dit projekt såsom hvilke funktioner integrationen forventes at udføre, hvor mange systemer der skal integreres, mængden af information, der skal overføres og behandles mm.

Hvis du foretrækker systemintegrationsprojektet til timepriser i stedet for faste priser, koster det maksimalt 450 DKK pr. time. Timeprisen falder jo flere timer du køber. 90 % af vores kunder køber projekter med fastprisaftale og opnår i praksis timepriser, der ligger væsentligt under 450 DKK pr. time.

De nævnte timepriser gælder for alle vores eksperter uanset deres anciennitetsniveau eller domæne (projektledere, teamledere, softwarearkitekter, seniorudviklere osv.).

Vores priser er væsentligt lavere end mange andre danske bureauer, der udvikler systemintegrationer. Ligeledes er det vores erfaring at vi også er billigere end mange af de bureauer i Østeuropa (Polen, Bulgarien, Tjekkiet, Ungarn, Rumænien osv.), der udvikler systemintegrationer. Dette er naturligvis uden at gå på kompromis med kvaliteten. Du undrer dig måske over hvordan vi kan udvikle systemintegrationer i høj kvalitet, med kort leveringstid, til så lave priser. Svaret ligger i Tiblo Modellen.

DU EJER RETTIGHEDERNE

Når du er tilfreds med systemintegrationen, og hele beløbet er betalt, ejer du alle rettigheder til koden. Hvis du i fremtiden beslutter, at der skal laves yderligere udvikling, kan du enten fortsætte samarbejdet med os, finde en anden (ekstern) leverandør eller udføre arbejdet internt. Du ejer alle rettighederne, så du bestemmer selv hvad du vil gøre.

HOSTING

Når vi har udviklet din systemintegration, kan den hostes på to måder: Enten kan vi hoste din systemintegration eller du kan bruge en ekstern udbyder efter eget valg. Hvis vi skal hoste systemintegrationen, klarer vi alt arbejdet, og du behøver ikke at gøre noget. Vi bruger typisk Microsoft Azure, som er en af de største globale hosting-udbydere. Azure har et højt sikkerhedsniveau, høj ydeevne og høj oppetid. Læs mere om vores hosting ydelser her.

GRATIS RÅDGIVNING

Vi vil gerne holde nogle møder med dig, hvor vi deler vores viden og erfaringer med systemintegrationer. Du kan selv bestemme emnet for vores møder. Vi kan tilbyde værdifuld rådgivning, uanset hvilket stadie du er på: idé-stadie, udviklingsstadie, en live systemintegration mv.

Møderne er 100 % gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter disse møder.

ANBEFALINGER

Læs uddrag af, hvad virksomheder og personer har udtalt om deres samarbejde med os.

Tiblo har udviklet vores skræddersyede loyalitetsapp. Kunderne kan bruge appen til at opnå fordele, når de handler i en af vores 700 fysiske butikker i Europa. Tiblo har fungeret som en tæt og værdifuld sparringspartner gennem hele forløbet og har ydet konstant support fra idéstadiet til lancering af appen og efterfølgende. Samarbejdet med Tiblo har været meget produktivt. Vi er glade for arbejdets høje kvalitet, der er leveret hurtigt og til en fair pris.

Allan Svinth

CFO og direktør

Danske Idræt

Danske Idræt er en idrætsforening for medarbejderne i Danske Bank, med cirka 2.000 medlemmer. Vi havde brug for en ny digital platform (app og administrationsmodul), for at tilbyde vores foreningsmedlemmer en bedre oplevelse og samtidig forenkle det administrative arbejde. Tiblo har hjulpet os med dette arbejde og har været en kompetent samarbejdspartner gennem hele processen. Vi er glade for samarbejdet og den høje kvalitet, Tiblo leverer til en god pris.

Christina Jørgensen

Næstformand

*Billedet af Christina Jørgensen er et dummy billede. Det rigtige billede uploades snarest.

FÅ ET PRISOVERSLAG OG ESTIMAT PÅ LEVERINGSDATO FOR DIT PRODUKT ELLER PROJEKT

Vi foretrækker at give dig en fast pris på dit produkt eller projekt. Dermed kender du de præcise udgifter inden du påbegynder projektet. Før vi kan give dig en fast pris, skal vi vide lidt mere om dit projekt. Når vi har et overblik over dine behov, giver vi dig en fast pris og leveringsdato. Du kan give os disse oplysninger på næste side. Intet projekt er for stort eller for småt.

Vi vil foretage estimatet og svare på forespørgslen inden for to arbejdstimer (mandag til fredag: 08:00 til 18:00).

Prisoverslaget er 100 % uforpligtende, og du er ikke forpligtet til at købe noget fra Tiblo. Hvis du beslutter dig for et samarbejde vedrørende dit produkt eller projekt, kan vi begynde arbejdet med det samme.

    FÅ ET PRISOVERSLAG OG ESTIMAT PÅ LEVERINGSDATO FOR DIT PRODUKT ELLER PROJEKT



    FÅ ET PRISOVERSLAG OG ESTIMAT PÅ LEVERINGSDATO FOR DIT PRODUKT ELLER PROJEKT

    privatlivspolitik

    TAK FOR DIN HENVENDELSE

    Vi har nu modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

    BOOK 2 TIMERS GRATIS RÅDGIVNINGSMØDE

    Vi tilbyder at holde et rådgivningsmøde med dig (op til to timers varighed). Hvis du ønsker et kortere møde, er det naturligvis også fint. Tilbuddet gælder alle organisationer, herunder iværksættere, virksomheder, offentlige institutioner, foreninger mv. Rådgivningsmødet er 100% gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter mødet.

    For at kunne forberede os grundigt og give dig maksimalt udbytte af din tid under mødet, beder vi dig om at skrive hvad du gerne vil have rådgivning om. Du er selvfølgelig velkommen til at stille flere spørgsmål under mødet. Du kan skrive disse oplysninger på næste side.

      BOOK 2 TIMERS GRATIS RÅDGIVNINGSMØDE



      BOOK 2 TIMERS GRATIS RÅDGIVNINGSMØDE

      privatlivspolitik

      TAK FOR DIN INTERESSE

      Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter vores rådgivningsmøde og giver dig oplysninger om, hvornår vi kan holde mødet (baseret på dine ønsker).

      Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

      BOOK GRATIS RÅDGIVNING

      Vi tilbyder dig til et online møde, hvor vi deler vores viden og erfaringer med et emne efter dit valg. Mødet er 100% gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter mødet.

      For at kunne forberede os grundigt og give dig maksimalt udbytte af din tid under mødet, beder vi dig om at specificere emnet for mødet og skrive dine spørgsmål. Du er selvfølgelig velkommen til at stille flere spørgsmål under mødet. Du kan skrive disse oplysninger på næste side.

        BOOK GRATIS RÅDGIVNING

        BOOK GRATIS RÅDGIVNING

        privatlivspolitik

        TAK FOR DIN INTERESSE

        Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter vores møde med oplysninger om, hvornår vi kan holde mødet (baseret på dit ønske).

        Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

        BOOK GRATIS POTENTIALEVURDERING

        Vi tilbyder en gratis "potentialevurdering" af din organisations IT-landskab. Tilbuddet gælder alle organisationer med mere end 20 ansatte: iværksættere, virksomheder, offentlige institutioner, foreninger mv. Potentialevurderingen er 100 % gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter vurderingen.

        Processen for potentialevurderingen vil højst sandsynligt være: (1) Vi holder et online eller fysisk møde, (2) Tiblo undersøger, analyserer og udarbejder rapporten, (3) Tiblo præsenterer rapporten på et online møde, (4) Tiblo sender rapporten til dig.

          BOOK GRATIS POTENTIALEVURDERING

          BOOK GRATIS POTENTIALEVURDERING

          privatlivspolitik

          TAK FOR DIN INTERESSE

          Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter potentialevurderingen og giver dig oplysninger om, hvornår vi kan gå i gang.

          Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

          BOOK ET UFORPLIGTENDE MØDE

          Vi kan tage samtalen, når det passer dig i vores almindelige åbningstid (mandag til fredag: kl. 08.00-18.00). Hvis du ønsker et møde med det samme, kan vi i de fleste tilfælde gøre det inden for tre timer i vores almindelige åbningstid.

          Mødet er 100 % uforpligtende, og du er ikke forpligtet til at købe noget fra Tiblo. Hvis du beslutter dig for et samarbejde vedrørende dit produkt eller projekt, kan vi begynde arbejdet lige efter mødet.

            BOOK ET UFORPLIGTENDE MØDE

            BOOK ET UFORPLIGTENDE MØDE

            privatlivspolitik

            TAK FOR DIN INTERESSE

            Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter vores mødedato og -tidspunkt (baseret på dit ønske).

            Vi skriver tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

            FÅ ET PRISOVERSLAG PÅ HOSTING

            Vi foretrækker at give en fast pris for hosting, baseret på dine behov. Det er dog først muligt at beregne beløbet, når vi kender dit konkrete behov. Du kan skrive disse oplysninger på næste side. Intet projekt er for stort eller for småt.

            Vi foretager en vurdering og svarer på din henvendelse inden for to arbejdstimer (mandag til fredag 08:00 til 18:00).

            Det er 100% uforpligtende at få et prisoverslag. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter du har modtaget tilbuddet.

              FÅ ET PRISOVERSLAG PÅ HOSTING



              FÅ ET PRISOVERSLAG PÅ HOSTING

              privatlivspolitik

              TAK FOR DIN HENVENDELSE

              Vi har modtaget din forespørgsel, og du behøver ikke at gøre mere. Vi vender tilbage med prisoverslaget inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.