Webshop udvikling – Professionel webshop til lave priser

WEBSHOP

Sælg online døgnet rundt med en webshop

HVAD ER EN WEBSHOP?

En webshop er en onlinebutik til salg af fysiske produkter og ydelser. Den er tilgængelig fra alle enheder, der har en browser: telefoner, tablets, desktops, laptops mv.

Hos Tiblo er vi eksperter i det webshopsystem, der hedder WooCommerce. WooCommerce er det mest udbredte webshopsystem i verden. Efter vores mening er det det bedste valg til webshops til små og mellemstore virksomheder. WooCommerce er ikke egnet til store virksomheder (Nike, Adidas, IKEA, JYSK mv.).

HVAD ER WOOCOMMERCE?

WooCommerce er et plugin, der omdanner din WordPress-hjemmeside til en webshop. Det giver dig standardfunktioner til at oprette og administrere din onlinebutik. Det omfatter moduler til at oprette produkter (produktbeskrivelse, farvevarianter, produktspecifikationer, billeder mv.), salgsmonitorere, styre lagerbeholdning, give overblik over din indtjening og meget mere.

WooCommerce og WordPress er open source og gratis at bruge. Derfor giver WooCommerce dig alt det grundlæggende, du skal bruge for at starte en webshop gratis. Se mere om webshops og WooCommerce i videoen nedenfor.

Hvordan kan Tiblo hjælpe dig med at lave en webshop?

0.00 / 3:17

FORDELE VED WOOCOMMERCE

streamline-icon-tag-free@48x48
Gratis at bruge

WooCommerce er 100% open source og gratis at bruge.

streamline-icon-lock@48x48
Høj sikkerhed

Alene antallet af WooCommerce-webshops på verdensplan sikrer, at sikkerhedsfejl hurtigt bliver opdaget og rettet.

streamline-icon-module-hand-puzzle@48x48
Talrige plugins

Der findes et stort antal gratis og betalte plugins, som kan tilføje ekstra funktionaliteter.

streamline-icon-office-employee@48x48
Intuitiv platform

WooCommerce er let at bruge, selv hvis du ikke har nogen teknisk erfaring eller viden.

streamline-icon-browser-gauge@48x48
Ingen designbegrænsninger

Med WooCommerce kan du tilpasse designet fuldstændigt. Dette giver dig mulighed for at skabe det perfekte visuelle udtryk og en optimal brugeroplevelse.

streamline-icon-seo-trophy@48x48
SEO venlig

Woocommerce webshops er SEO venlige og hjælper dig med at rangere højere på Google.

streamline-icon-single-man-actions-address@48x48
Fuldt ejerskab

Du har fuldt ejerskab og rettigheder til din webshop.

Populære typer af plugins til WooCommerce

streamline-icon-saving-bank-1@48x48
Finansielle systemer

Disse plugins synkroniserer data mellem din WooCommerce-webshop og dit økonomisystem.

streamline-icon-human-resources-businessman@48x48
ERP-systemer

Disse plugins synkroniserer data mellem din WooCommerce-webshop og dit ERP-system (Enterprise Resource Management).

streamline-icon-credit-card@48x48
Betalingsgateways

Disse plugins gør det muligt for dine kunder at betale med forskellige betalingskort.

FLOT DESIGN

Vi forstår, hvor vigtig designet af din webshop er for brugerne. Derfor bruger vi meget tid og mange kræfter på at skabe tiltalende og funktionelle designs, der stemmer overens med webshoppens formål.

Mange af vores kunder har værdsat vores designproces. Processen påbegyndes med en grundig gennemgang af dine stilpræferencer såsom farver, skrifttyper, stemninger, design af andre webshop du kan lide osv. Ud fra disse præferencer laver vi tre forskellige designforslag, for at give dig flere muligheder at vælge imellem. Derefter vælger du det ønskede design, eller vi producerer yderligere forslag. Dette er en åben iterativ proces, der fortsætter indtil et tilfredsstillende design er opnået.

Nedenfor vises billeder af nogle af de designs vi har kreeret. Disse designs er blot eksempler, og du behøver ikke at vælge nogen af dem til din webshop. Vi tilpasser designet til dine ønsker.

Vi har tre forskellige designmetoder. Du vælger den du ønsker til din webshop.

streamline-icon-color-painting-palette@48x48
Tiblo designskabelon

Vælg en af vores seks flotte og gennemtestede standardskabeloner.

streamline-icon-design-monitor-pencil@48x48
Ekstern standard skabelon

Der er tusindvis af online WooCommerce designskabeloner. Vi kan anvende den, du ønsker.

streamline-icon-design-tool-pen-station@48x48
Skræddersyet design

Vores designeksperter skaber et webshop-design, der er skræddersyet efter dine behov og præferencer.

RESPONSIVE DESIGN

Vi udvikler webshops med responsive design. Responsive design betyder, at din webshop tilpasser sig enheden, den vises på. Din webshop vil dermed altid vises korrekt, og med flot grafik uanset om man bruger en telefon, tablet, bærbar eller stationær. Responsive design er altid med i prisen og ikke noget du skal betale ekstra for.

VORES KOMPETENCER

Tiblos kompetencer omfatter flere fagområder end blot kodning af webshops, bl.a. UX-design, UI-design, brugertest, brugeradfærd, IT-sikkerhed, forretningsprocesoptimering, økonomi, forretningsstrategi og marketing.

Vores team består af personer med mange forskellige ekspertiser, hvilket vil gavne dit projekt. Som eksempel har en af vores eksperter arbejdet med forretningsprocesoptimering (LEAN, Six Sigma mv.) i nogle af Danmarks største virksomheder. En anden ekspert har arbejdet med brugerundersøgelser og forbrugerindsigt hos en af verdens største data- og analysevirksomheder (Nielsen).

Vi kan besvare alle dine spørgsmål såsom: Hvordan får jeg folk til at besøge min webshop? Hvordan konverterer jeg besøgende til købere? Hvordan sikrer jeg en effektiv brugerrejse på min webshop? Hvordan får jeg folk til at komme tilbage og købe igen? Hvordan kommunikerer jeg bedst med min målgruppe?

Vi inkorporerer vores viden og erfaring i din webshop, når vi bygger den.

DU BEHØVER IKKE HAVE FORUDGÅENDE VIDEN TIL WEBSHOPS ELLER PROGRAMMERING

Hvis du vælger Tiblo til at lave din webshop, behøver du intet forudgående kendskab til webshops eller programmering. Du skal blot fortælle os dine overordnede ideer. Herefter guider vi dig gennem hele processen med at omdanne dine idéer til en færdig webshop.

90% af vores kunder har ingen tekniske færdigheder, men det er ikke noget problem. Vi har kompetencerne og erfaringen til effektivt at kommunikere komplekse tekniske koncepter i et enkelt og letforståeligt sprog.

Når webshopprojektet er afsluttet, deler vi nogle videoer, der forklarer, hvordan din webshop fungerer. Disse videoer demonstrerer, hvordan man udfører grundlæggende funktioner, såsom hvordan der oprettes et nyt produkt i webshoppen, hvordan eksisterende produkter kan ændres, hvordan man kan se antallet af solgte varer osv. Hvis du har behov for yderligere support efter at have set videoerne, står vi altid til rådighed for at svare på dine spørgsmål.

HVEM ER WOOCOMMERCE TIL?

streamline-icon-interface-validation-check-square-1@48x48
Små webshops
streamline-icon-interface-validation-check-square-1@48x48
Mellemstore webshops
streamline-icon-interface-delete-square@48x48
Store webshops

WooCommerce kan nemt håndtere 100.000 forskellige produkter og samtidig levere fremragende ydeevne.

WooCommerce anses som det bedste valg til at oprette webshops til små og mellemstore virksomheder. Det er dog ikke egnet til store virksomheder (Nike, Adidas, IKEA, JYSK mv.).

WEBSHOP PLATFORME PÅ MARKEDET

WooCommerce
Shopify
Magento
BigCommerce
Squarespace
Wix

Der findes mere end 200 forskellige webshop platforme i verden. Hver af dem har sine fordele og ulemper. Efter vores mening er WooCommerce den bedste webshop platform til små og mellemstore virksomheder. Det skyldes dens fremragende performance på alle de afgørende parametre, herunder pris, support, tilpasning af design og funktionalitet, antal plugins, brugervenlighed for webshopejere mv.

KORT LEVERINGSTID

Eksempler på leveringstider fra tidligere projekter.

12

ARBEJDSDAGE

Udvikling af en lille webshop med 85 forskellige produkter og enkel funktionalitet.

25

ARBEJDSDAGE

Udvikling af en mellemstor webshop med 400 forskellige produkter og semi-avanceret funktionalitet.

40

ARBEJDSDAGE

Udvikling af en mellemstor webshop med 800 forskellige produkter og avanceret funktionalitet. Nogle af funktionerne blev bygget helt fra bunden.

VI TILBYDER FØLGENDE WEBSHOP PRODUKTER

Helt ny

Du får en helt ny webshop bygget fra bunden baseret på dine behov.

Re-design

Vi laver et nyt design til din eksisterende webshop for at forbedre dens visuelle udtryk og give en bedre brugeroplevelse.

Optimering

Vi hjælper med at optimere din eksisterende webshop ud fra dine aktuelle behov, såsom forbedring af loadtid, konverteringer, brugervenlighed mv.

Installering af plugins

Vi hjælper med at installere plugins på din webshop.

Udvikling af plugin

Vi udvikler plugins fra bunden, baseret på dine ønsker, for at tilføje ekstra funktionaliteter til din webshop.

PRISER

FULDT FUNKTIONEL WEBSHOP FRA 8.000 DKK

Vi foretrækker at give dig en fast pris på dit webshop projekt. Dermed kender du de præcise udgifter inden du påbegynder projektet. Før vi kan give dig en fast pris skal vi vide lidt mere om dit projekt såsom hvilke funktionaliteter du ønsker i webshoppen, hvordan designet skal se ud, hvor mange produkter webshoppen forventes at kunne håndtere mm.

Vores priser starter fra 8.000 DKK for en simpel webshop bygget med en af vores seks standardskabeloner.

Hvis du foretrækker timepriser i stedet for faste priser, koster det maksimalt 450 DKK pr. time. Timeprisen falder jo flere timer du køber. 90% af vores kunder køber projekter med fastprisaftale og opnår i praksis timepriser, der ligger væsentlig under 450 DKK per time.

De nævnte timepriser gælder for alle vores eksperter uanset deres anciennitetsniveau eller domæne (projektledere, teamledere, softwarearkitekter, seniorudviklere osv.).

Vores priser er væsentligt lavere end mange andre danske bureauer, der bygger webshops. Ligeledes er det vores erfaring at vi også er billigere end mange af de bureauer i Østeuropa (Polen, Bulgarien, Tjekkiet, Ungarn, Rumænien osv.), der bygger webshops. Dette er naturligvis uden at gå på kompromis med kvaliteten. Du undrer dig måske over hvordan vi kan bygge webshops i høj kvalitet, med kort leveringstid, til så lave priser. Svaret ligger i Tiblo Modellen.

DU EJER RETTIGHEDERNE

Når du er tilfreds med den endelige webshop, og hele beløbet er betalt, ejer du alle rettigheder til den. Hvis du i fremtiden beslutter, at der skal laves yderligere udvikling, kan du enten fortsætte samarbejdet med os, finde en anden (ekstern) leverandør eller udføre arbejdet internt. Du ejer alle rettighederne, så du bestemmer selv hvad du vil gøre.

HOSTING

Når vi har bygget din webshop, kan den hostes på to måder. Enten kan vi hoste din webshop eller du kan bruge en ekstern udbyder efter eget valg. Hvis vi skal hoste webshoppen, klarer vi alt arbejdet, og du behøver ikke at gøre noget. Vi bruger typisk Microsoft Azure, som er en af ​​de største globale hosting-udbydere. Azure har et højt sikkerhedsniveau, høj ydeevne, og høj oppetid. Læs mere om vores hosting ydelser her.

GRATIS RÅDGIVNING

Vi vil gerne holde nogle møder med dig, hvor vi deler vores viden og erfaringer med webshops. Du kan selv bestemme emnet for vores møder. Vi kan tilbyde værdifuld rådgivning, uanset hvilket stadie du er på: idé-stadie, udviklingsstadie, en live webshop mv.

Møderne er 100 % gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter disse møder.

ANBEFALINGER

Læs uddrag af, hvad virksomheder og personer har udtalt om deres samarbejde med os.

Tiblo har udviklet vores skræddersyede loyalitetsapp. Kunderne kan bruge appen til at opnå fordele, når de handler i en af vores 700 fysiske butikker i Europa. Tiblo har fungeret som en tæt og værdifuld sparringspartner gennem hele forløbet og har ydet konstant support fra idéstadiet til lancering af appen og efterfølgende. Samarbejdet med Tiblo har været meget produktivt. Vi er glade for arbejdets høje kvalitet, der er leveret hurtigt og til en fair pris.

Allan Svinth

CFO og direktør

Danske Idræt

Danske Idræt er en idrætsforening for medarbejderne i Danske Bank, med cirka 2.000 medlemmer. Vi havde brug for en ny digital platform (app og administrationsmodul), for at tilbyde vores foreningsmedlemmer en bedre oplevelse og samtidig forenkle det administrative arbejde. Tiblo har hjulpet os med dette arbejde og har været en kompetent samarbejdspartner gennem hele processen. Vi er glade for samarbejdet og den høje kvalitet, Tiblo leverer til en god pris.

Christina Jørgensen

Næstformand

*Billedet af Christina Jørgensen er et dummy billede. Det rigtige billede uploades snarest.

FÅ ET PRISOVERSLAG OG ESTIMAT PÅ LEVERINGSDATO FOR DIT PRODUKT ELLER PROJEKT

Vi foretrækker at give dig en fast pris på dit produkt eller projekt. Dermed kender du de præcise udgifter inden du påbegynder projektet. Før vi kan give dig en fast pris, skal vi vide lidt mere om dit projekt. Når vi har et overblik over dine behov, giver vi dig en fast pris og leveringsdato. Du kan give os disse oplysninger på næste side. Intet projekt er for stort eller for småt.

Vi vil foretage estimatet og svare på forespørgslen inden for to arbejdstimer (mandag til fredag: 08:00 til 18:00).

Prisoverslaget er 100 % uforpligtende, og du er ikke forpligtet til at købe noget fra Tiblo. Hvis du beslutter dig for et samarbejde vedrørende dit produkt eller projekt, kan vi begynde arbejdet med det samme.

    FÅ ET PRISOVERSLAG OG ESTIMAT PÅ LEVERINGSDATO FOR DIT PRODUKT ELLER PROJEKT



    FÅ ET PRISOVERSLAG OG ESTIMAT PÅ LEVERINGSDATO FOR DIT PRODUKT ELLER PROJEKT

    privatlivspolitik

    TAK FOR DIN HENVENDELSE

    Vi har nu modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

    BOOK 2 TIMERS GRATIS RÅDGIVNINGSMØDE

    Vi tilbyder at holde et rådgivningsmøde med dig (op til to timers varighed). Hvis du ønsker et kortere møde, er det naturligvis også fint. Tilbuddet gælder alle organisationer, herunder iværksættere, virksomheder, offentlige institutioner, foreninger mv. Rådgivningsmødet er 100% gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter mødet.

    For at kunne forberede os grundigt og give dig maksimalt udbytte af din tid under mødet, beder vi dig om at skrive hvad du gerne vil have rådgivning om. Du er selvfølgelig velkommen til at stille flere spørgsmål under mødet. Du kan skrive disse oplysninger på næste side.

      BOOK 2 TIMERS GRATIS RÅDGIVNINGSMØDE



      BOOK 2 TIMERS GRATIS RÅDGIVNINGSMØDE

      privatlivspolitik

      TAK FOR DIN INTERESSE

      Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter vores rådgivningsmøde og giver dig oplysninger om, hvornår vi kan holde mødet (baseret på dine ønsker).

      Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

      BOOK GRATIS RÅDGIVNING

      Vi tilbyder dig til et online møde, hvor vi deler vores viden og erfaringer med et emne efter dit valg. Mødet er 100% gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter mødet.

      For at kunne forberede os grundigt og give dig maksimalt udbytte af din tid under mødet, beder vi dig om at specificere emnet for mødet og skrive dine spørgsmål. Du er selvfølgelig velkommen til at stille flere spørgsmål under mødet. Du kan skrive disse oplysninger på næste side.

        BOOK GRATIS RÅDGIVNING

        BOOK GRATIS RÅDGIVNING

        privatlivspolitik

        TAK FOR DIN INTERESSE

        Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter vores møde med oplysninger om, hvornår vi kan holde mødet (baseret på dit ønske).

        Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

        BOOK GRATIS POTENTIALEVURDERING

        Vi tilbyder en gratis "potentialevurdering" af din organisations IT-landskab. Tilbuddet gælder alle organisationer med mere end 20 ansatte: iværksættere, virksomheder, offentlige institutioner, foreninger mv. Potentialevurderingen er 100 % gratis og uforpligtende. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter vurderingen.

        Processen for potentialevurderingen vil højst sandsynligt være: (1) Vi holder et online eller fysisk møde, (2) Tiblo undersøger, analyserer og udarbejder rapporten, (3) Tiblo præsenterer rapporten på et online møde, (4) Tiblo sender rapporten til dig.

          BOOK GRATIS POTENTIALEVURDERING

          BOOK GRATIS POTENTIALEVURDERING

          privatlivspolitik

          TAK FOR DIN INTERESSE

          Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter potentialevurderingen og giver dig oplysninger om, hvornår vi kan gå i gang.

          Vi vender tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

          BOOK ET UFORPLIGTENDE MØDE

          Vi kan tage samtalen, når det passer dig i vores almindelige åbningstid (mandag til fredag: kl. 08.00-18.00). Hvis du ønsker et møde med det samme, kan vi i de fleste tilfælde gøre det inden for tre timer i vores almindelige åbningstid.

          Mødet er 100 % uforpligtende, og du er ikke forpligtet til at købe noget fra Tiblo. Hvis du beslutter dig for et samarbejde vedrørende dit produkt eller projekt, kan vi begynde arbejdet lige efter mødet.

            BOOK ET UFORPLIGTENDE MØDE

            BOOK ET UFORPLIGTENDE MØDE

            privatlivspolitik

            TAK FOR DIN INTERESSE

            Vi har modtaget din henvendelse, og du behøver ikke at gøre mere. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter vores mødedato og -tidspunkt (baseret på dit ønske).

            Vi skriver tilbage inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag: 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.

            FÅ ET PRISOVERSLAG PÅ HOSTING

            Vi foretrækker at give en fast pris for hosting, baseret på dine behov. Det er dog først muligt at beregne beløbet, når vi kender dit konkrete behov. Du kan skrive disse oplysninger på næste side. Intet projekt er for stort eller for småt.

            Vi foretager en vurdering og svarer på din henvendelse inden for to arbejdstimer (mandag til fredag 08:00 til 18:00).

            Det er 100% uforpligtende at få et prisoverslag. Du er på ingen måde forpligtet til at købe noget fra Tiblo efter du har modtaget tilbuddet.

              FÅ ET PRISOVERSLAG PÅ HOSTING



              FÅ ET PRISOVERSLAG PÅ HOSTING

              privatlivspolitik

              TAK FOR DIN HENVENDELSE

              Vi har modtaget din forespørgsel, og du behøver ikke at gøre mere. Vi vender tilbage med prisoverslaget inden for to timer, hvis du har skrevet til os inden for normal arbejdstid (mandag til fredag 08:00 til 18:00). Hvis du har skrevet uden for normal arbejdstid, kontakter vi dig, når vi er tilbage på kontoret.